gerbonis
Labklājības ministrija
Vājredzīgajiem - Lielie burti
  •  
  •  
  •  

 

 

  • Vakances

 

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu – vecākais eksperts Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (uz nenoteiktu laiku)

 

Mēs piedāvājam:

  • radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus;
  • darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi;
  • stabilu atalgojumu no 1253,- EUR līdz 1500,- EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei, un sociālās garantijas;
  • atbalstu darba un ģimenes līdzsvaram, t. sk. īslaicīgas ministrijas bērnistabas izmantošanas iespējas;
  • darbavietu Rīgas centrā.

 

Galvenie amata pienākumi:

  • organizēt situācijas analīzi labklājības nozares cilvēkresursu attīstības jautājumos, identificējot jomas, kurām nepieciešams pievērst papildu uzmanību politikas plānošanas un izstrādes procesā;
  • sniegt priekšlikumus labklājības nozares vidēja termiņa un ilgtermiņa attīstības virzieniem cilvēkresursu attīstības jomā;
  • izstrādāt priekšlikumus par nozares cilvēkresursu attīstības prioritātēm, mērķiem un uzdevumiem;
  • piedalīties cilvēkresursu attīstības stratēģiju izstrādē iestādēs, kurās LM nodrošina daļēji centralizētu personāla vadību;
  • piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu izstrādāšanā labklājības nozares cilvēkresursu attīstības jomā;
  • sagatavot atzinumus par citu departamentu un institūciju izstrādātiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem kompetences jomā;
  • piedalīties publiskās un privātās partnerības veidošanas projektu izstrādē par labklājības nozares cilvēkresursu jautājumiem;
  • piedalīties lietišķo pētījumu veikšanas organizēšanā un nodrošināt pētījumu rezultātu izmantošanu nozares cilvēkresursu attīstības politikas plānošanā;
  • organizēt ar personāla vadību un attīstību saistītu projektu izstrādi un ieviešanu labklājības ministrijā un padotības iestādēs;
  • izvērtēt un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām labklājības nozares pārziņā esošo pakalpojumu un funkciju nodrošināšanai nepieciešamo cilvēkresursu skaitu un sasāvu;
  • izvērtēt un sniegt priekšlikumus par cilvēkresursiem un to attīstību labklājības nozarē t.sk. veikt ministrijas un padotības iestāžu amatu pārkastīšanu un saskaņošanu;
  • veikt ministrijas vadības un departamenta direktora norādītos operatīvos darba uzdevumus;
  • pastāvīgi pilnveidoties un attīstīt profesionālās zināšanas un prasmes pašmācībā, semināros un citos pasākumos.

 

Prasības pretendentiem:

  • atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām;
  • augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs;
  • darba pieredze cilvēkresursu plānošanas un vadības jomā;
  • pieredze cilvēkresursu stratēģijas izstrādāšanā vai īstenošanā;
  • pieredze lietišķo pētījumu organizācijā un metodoloģijā;
  • pieredze politikas plānošanas un izvērtēšanas jautājumos un to prakstiskā pielietošanā;
  • nepieciešamas labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenis);
  • prasme analizēt un veikt apjomīgas informācijas apstrādi, rezultātu analīzi un formulēt secinājumus;
  • precizitāte, prasme plānot un organizēt savu darba laiku amata pienākumu izpildei.

 

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, nosūtot pa pastu vai elektroniski līdz 2020.gada 3.jūnijam, Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 67021645 un 67021635; e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Labklājības ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Labklājības ministrija.